donderdag 19 mei 2022

 

OUD WERK en WERK IN ONTWIKKELING (WIO)


De laatste weken heb ik mijn atelier weer eens grondig opgeruimd. Naast materiaal en spullen die weggegooid  konden worden kwam ik ook 2 vergeten beelden tegen. Het zijn modellen die De Vrienden van Job (Rinke Nijburg en ik) in 2011 hebben gemaakt in opdracht van de provincie Gelderland voor een schetsontwerp voor een beeld in de openbare ruimte in Noord Oost Gelderland. We hebben de opdracht niet gekregen en voor zover ik weet zijn de gekozen schetsontwerpen niet gerealiseerd. In 2012 begon de financiële crisis en was er geen geld meer voor. 

Hieronder plaatjes van onze modellen











Naast het opruimen werk ik op mijn atelier door aan een aantal nieuwe beelden. Het is werk in ontwikkeling (WIO)


 



Survival of the The fittest (WIO)






Op het werk (WIO)





De Opruimer 4 (WIO) 






detail









Cliniclown (WIO)




 Straf (na eeuwenlang geklungel)      (WIO)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten