donderdag 26 december 2019






Ondertussen op mijn atelier.

Een paar weken geleden hebben we de expositie Het is mooier als er mensen in zitten (zie hieronder)  weer afgebroken. Het was een mooie, levendige  en geslaagde expositie, die een vervolg verdiend op een andere locatie. Met dezelfde inhoudelijke insteek en aangevuld met nog meer kunstwerken en kunstenaars. Door het gebrek aan budget hebben we nu voornamelijk gezocht naar werken van kunstenaars uit de regio. Dit zouden we moeiteloos verder uit kunnen breiden met kunstenaars die wat verder weg wonen en werken.

Ondertussen werk ik door op mijn atelier. Hieronder een aantal foto's van een tweetal beelden waaraan ik momenteel nog bezig ben. Het werk Zelfportret bestaat naast portretten van mijzelf,  familie en mijn beste vrienden, uit portretten van mensen wiens werk mij inspireert. Het zwarte doek  is geen onderdeel van het beeld, maar maakt het beeld beter zichtbaar.





Zelfportret



































In drieën





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten