zaterdag 23 januari 2021


Werk In Ontwikkeling (WIO)







De opruimer 3 (WIO)
































Man en paard - 2014/2021  (WIO)






 
Jésus à l'Hôpital b80 - 2021
55 x 27 x 11cm 

Ondertussen 80-delige serie Jésus à l'Hôpital voeg ik af en toe een exemplaar toe. De verzorging van deze afgedankte kruisbeelden is ook in coronatijd natuurlijk belangrijk.  









Man en eend - 2009/2017

Dit beeld kwam ik weer tegen. De eerste versie staat op mijn website in 2009. Een aantal jaren geleden heb ik er wat aan verandert, en vind ik het nog steeds een fraai, vreemd beeld .







  Sad Story  

Dit werk, althans het bovenste deel ervan, gaat al 15 jaar mee. Hij is al meerdere malen in de verschillende vormen geexposeerd. Iedere keer verander ik iets aan het beeld en verander ik de titel.
Hij heeft nu een podium gekregen. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten